16 març 2017

Tancat el termini de participació als premis «Descobrim Gavà»

Ahir dia 15 es va tancar el termini d’admissió per als treballs de recerca de batxillerat als premis que convoquem el Centre d’Estudis, els Amics del Museu, Òmnium i La Mata de Jonc. S’han rebut tres treballs, que ja han passat a avaluació del jurat.

El jurat d’enguany està format per dues persones no residents a Gavà:

Jordi Mazón Bueso és Doctor en física i especialitzat en ciències de la terra i medi ambient. És col·laborador de la Càtedra Unesco en Sostenibilitat de la Universitat Politècnica de Catalunya. Actualment és tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Viladecans, i professor de la UPC al campus de Castelldefels. És autor d’una dotzena de llibres de divulgació científica. Resideix a Viladecans.

Josep Maria Comas Aregall és el responsable de la secció de Natura de la Unió Muntanyenca Eramprunyà, des d’on ha impulsat el coneixement del medi, campanyes de defensa mediambiental i de protecció de la fauna i la flora autòctones, i de defensa dels drets dels animals. Resideix també a Viladecans.

L’acte de lliurament dels premis tindrà lloc el proper dijous 20 d’abril, a les 19.30 h, a la seu de l’Associació Veïnal del Barri del Centre.